Menadžer prodaje I nivo

Dobrodošli na našu stranicu za online obuku “Menadžer prodaje I nivo”! Mi verujemo da svaki prodavac ima potencijal da postane uspešan menadžer prodaje, i sa ovom obukom želimo da pomognemo svakome da iskoristi svoj potencijal.

Odabirom tema za ovu online obuku, ukazaćemo polaznicima na koje veštine teba da obrate pažnju u svom radu, a smatramo ih osnovnim, bez kojih se uspešan menadžer teško može da zamisli.
Ove teme su dizajnirane tako da pružaju čvrstu osnovu u menadžerskim ulogama, omogućavajući vam da izgrade osnovne veštine pre nego što pređete na složenije strategije i tehnike.

Novo!


Dobrodošli u novu poslovnu budućnost

prodaja-edu-rs-mentor

“A good sales manager is a good coach”

Ova fraza ukazuje na to da uspešni menadžeri prodaje ne samo da prodaju proizvod ili uslugu, već i pomažu svom timu da razvije prodajne veštine i postigne ciljeve. Oni su dakle i treneri, koji pomažu svom timu da se razvije i postigne uspeh.

Teme obuke:

Online obuka “Menadžer prodaje I + AI” ima 4 teme/modula

prodaja-edu-rs-menadzer-prodaje-obuka

1. Osnovni principi prodaje

• Šta je prodaja?: Uvod u osnovne koncepte prodaje, uključujući razumevanje prodajnog ciklusa, ulogu menadžera prodaje, i osnovne prodajne tehnike.
• Razumevanje kupca: Kako identifikovati potrebe kupaca i kako prilagoditi pristup prodaji da bi se te potrebe zadovoljile.

2. Uvod u vođenje prodajnog tima

• Osnove menadžmenta tima: Uvod u osnovne tehnike vođenja tima, uključujući postavljanje ciljeva, praćenje učinka i davanje povratnih informacija.
• Komunikacija sa timom: Razvijanje efektivne komunikacije sa članovima tima, uključujući redovne sastanke i metode za motivisanje tima.

3. Osnovne tehnike motivacije u prodaji

• Šta motiviše prodajni tim?: Razumevanje osnovnih motiva kod zaposlenih, uključujući kako koristiti pozitivnu povratnu informaciju i jednostavne nagrade za podsticanje performansi.
• Postavljanje jasnih ciljeva: Kako postaviti SMART ciljeve koji su specifični, merljivi, dostižni, relevantni i vremenski ograničeni, i kako ih pratiti.

Osnove korišćenja CRM sistema

• Šta je CRM i zašto je važan?: Uvod u osnovne funkcionalnosti CRM sistema i kako oni mogu pomoći menadžerima u praćenju prodajnog procesa i upravljanju odnosima sa klijentima.
• Kako koristiti CRM za svakodnevne zadatke: Jednostavna obuka o tome kako uneti podatke o kupcima, kako pratiti prodajne aktivnosti i kako koristiti CRM za organizaciju i praćenje ciljeva.

Još informacija

info-plus


METOD RADA I PREDAVAČI:
Metod rada zasnovan je na online predavanju i
komunikaciji između polaznika i predavača u vidu:
predavanja, praćenja prezentacije i postavljanja pitanja.

PREDAVAČI: ProFectum
Koordinator: Konsultant i vodeći predavač Dipl. Ing. Milorad Milivojević, 35 godina radnog iskustva od toga više od 20 godina kao konsultant predavač.

ZAŠTO DA SE PRIJAVIM?
Obuka će polaznicima pružiti neophodna znanja za samostalnu prodaju.
Naučićete kako da praktično primenite tehnike prodaje i uz malo samostalne vežbe, brzu primenu u praksi.

ŠTA DOBIJAM?
Dobijate potrebno znanje i smernice za samostalni rad.
E-Sertifikat o završenoj obuci.
Potpuni komfor u praćenju obuke
Pristup zatvorenoj E-Class grupi za dalji razvoj karijere

KOTIZACIJA, PRIJAVE, TERMIN:
Kotizacija za jednog polaznika obuke: 12.350,00 RSD
Mesto na obuci će biti rezervisano tek po uplati kotizacije.
Broj polaznika: max 8
Rezervaciju mesta možete izvršiti:
Putem telefona: (+381) 065/99 77 585; 065/65 65 855
e-mail na: centar@profectum.rs

ili odmah online prijavom putem linka na dnu ove stranice.

Mesto odžavanja: online
Trajanje obuke: 4 sata
Vreme održavanja: od 11 do 15h

Obezbedi svoje učešće na obuci

Imajte u vidu da je maksimalan broj učesnika osam(8).